کشمش سبز کارتونی مقوی ترین میوه خشک جهان است

همه افراد میوه های خشک را به دلیل طعم آجیلی، طبیعی و مواد مغذی که در اختیارشان قرار می دهند، دوست دارند. یکی از میوه‌های خشکی که همه آن را دوست دارند، کشمش سبز کارتونی است که به دلیل طعم شیرین و بافت جویدنی‌اش معروف است.

کشمش سبز یک شیرین کننده طبیعی است که در هند به «کیشمیش» معروف است. اینها از خشک کردن انگور سبز تهیه می شوند. ساختن آنها بسیار مهم است زیرا نیاز به توجه روزانه دارند. روزها در آفتاب خشک می شوند تا شیرینی و بافت خود را بگیرند. اگر تحت نظارت دقیق قرار نگیرند، ارزش غذایی خود را از دست می دهند. پس از خشک شدن کمی متراکم و جویدنی می شوند.

ارزش غذایی کشمش سبز در هر 100 گرم

کشمش سبز منبع خوبی از آهن، ویتامین B، قند طبیعی و اسید فولیک است که سیستم ایمنی شما را سالم نگه می دارد. آنها بدون کلسترول، کم سدیم و کاملاً چربی هستند.

کشمش سبز فواید مختلفی برای سلامتی دارد. و برای به دست آوردن این مزایا، تنها کاری که باید انجام دهید این است که کشمش سبز بخرید و شروع به خوردن میان وعده به طور منظم کنید.

مبارزه با کم خونی
کشمش سبز به دلیل داشتن منبع خوبی از آهن شناخته شده است که به دفاع در برابر کم خونی کمک می کند.

وجود آهن، مس و ویتامین ها به ایجاد گلبول های قرمز خون کمک می کند که اکسیژن را در سراسر بدن حمل می کنند.کشمش سبز با داشتن آنتی اکسیدان بالا، جریان خون را در بدن شما افزایش می دهد که منجر به پاکسازی سلول های بدن می شود.

برای استخوان های قوی خوب است
کشمش سبز حاوی همه چیز برای تضمین استخوان های قوی تر و سالم تر است، از جمله ویتامین D، فسفر، کلسیم و به ویژه بور که برای استخوان های قوی لازم است. اینها همچنین می توانند به تسکین درد مفاصل و بهبود تراکم استخوان کمک کنند.