کاپشن بچه گانه چرمی که در برف پرواز می کند

زبانه های دور کمر قابل تنظیم: شبیه به آستین های قابل افزایش و ساق شلوار، زبانه های تنظیم کننده روی کمربند اکثر شلوارهای عایق به رشد و تغییر سایز کمر کودکان کمک می کند.

بند دستکش و برچسب شناسه: بچه‌ها همیشه در ردیابی چیزهایشان خیلی خوب نیستند بنابراین به دنبال ویژگی‌هایی باشید که به شما کمک کند این کار را انجام دهید.

لهجه های انعکاسی: با فرا رسیدن تاریکی به ساعات صبح و عصر، بازتاب اهمیت بیشتری پیدا می کند. با فناوری امروزی تنها چیزی که لازم است کمی آرم انعکاسی یا لوله کشی روی یک ژاکت است تا زمانی که یک جفت چراغ جلو روی آن می‌چرخد، بسیار قابل مشاهده باشد.

 

نکات اضافی برای خرید کاپشن بچه گانه زمستانی کودکان
هنگام خرید لباس زمستانی فرزندتان، استراتژی های زیر را در نظر بگیرید. آنها می توانند به محدود کردن انتخاب های شما و افزایش دامنه راحتی وسایلی که می گیرید کمک کنند.

برای آب و هوای خود خرید کنید: به عنوان مثال، والدین در شمال غربی اقیانوس آرام، باران زیادی را تجربه می کنند بنابراین مدیریت رطوبت یک نکته کلیدی است.

عایق های مصنوعی که به خوبی رطوبت را کنترل می کنند منطقی هستند. پوسته های بیرونی ضد آب که قابلیت تنفس نیز دارند ارزش هزینه اضافی را دارند.

به عنوان مثال در آب و هوای سرد و خشک مانند شمال مینه سوتا، کودکان باید برای سرمای شدید آماده باشند. دستکش های عایق برای دست های کوچک بسیار منطقی هستند و کاپشن پشم شیشه پف دار نیز مهم هستند.

سطوح فعالیت بچه‌هایتان را در نظر بگیرید: برای مثال اگر بچه‌هایتان با شما به پیاده‌روی در هوای سرد می‌روند، به‌طور مداوم گرما تولید می‌کنند.

بنابراین کاپشن چرم و شلوارهای پف‌کرده‌تر و حجیم‌تر کار می‌کنند این در موقعیت‌های توقف و حرکت تغییر می‌کند، مانند روی تپه سورتمه‌سواری، جایی که حرکت در سربالایی با ایستادن در صف و پایین آمدن در هم آمیخته است.

در آن سناریو، یک کاپشن چرم مارال عایق سنگین تر به حفظ گرما در طول زمان های خرابی کمک می کند.

  • منابع:
    1. Tips for Dressing Your Kids in Winter
  • تبلیغات: 
    1. با کمک مربا آلبالو از حمله عقرب در امان بمانید
    2. گونی کنفی برنج قهوه رولی
    3. نعنا خشک کوهی
    4. 10 روش کارآفرینی بر اساس کسب و کار خود