کارت ویزیت لمینت مات و براق

شما لایق بهترین کارت ویزیت هستید، راهنمایی و مشاوره از ما و انتخاب متناسب با سلیقه شخصی با شما. در خاطر ماندنی ترین کارت ویزیت های لمینت مات و براق را با طراحی خاص و ویژه به مخاطبتان بدهید.
قبل از سفارش کارت ویزیت بهتر است کمی اطلاعات راجب آن کسب کنید تا انتخابی صحیح داشته باشید.

تفاوت بین کارت های ویزیت مات، براق و بدون پوشش:
در فکر چاپ کارت ویزیت می باشید؟ اگر شما مایل هستید تا در کارت ویزیت خود از رنگ های روشن و عکس استفاده کنید، پیشنهاد ما به شما انتخاب پوشش UV براق برای چاپ کارت های کسب و کارتان می باشد. پوشش براق مزیت های بیشتر از لوکس بودن را دارد که به شرح زیر است:
آیا شما تا به حال کارت ویزیت عادی از شخص دیگری دریافت کرده اید؟ آیا تاثیر قابل توجهی بر شما داشته؟ به احتمال زیاد این نوع کارت را سریعا به فراموشی می سپارید. با این وجود داشتن کارت ویزیت براق تاثیر بالقوه ای در مخاطب ایجاد می کند که قطعا چشم انداز خوب آن در خاطر باقی می ماند.
همچنین کارت های براق به دلیل داشتن پوشش براق ضخیم تر و بادوام تر می باشند، آن ها نسبت به گرد و غبار و رطوبت نیز مقاوم تر هستند.
مات کردن کارت ها ظاهری غیر براق و صاف و کاملا شیک ایجاد می کند. این نوع به دلیل روش های چاپ، نرم تر از حالت براق و کاملا مات می باشد، همچنین می توان در پشت آن قسمتی را برای نوشتن هر چیزی طراحی کرد.
علاوه بر این ها شما ممکن است celloglazing براق را در جلوی کارت ویزیت و celloglazing مات را در سراسر پشت و یا به صورت تلفیقی در کارت استفاده کنید، که این باعث منحصربه فرد شدن کار شما می شود، البته ممکن است اینگونه کارت ویزیت ها هزینه ای اضافی نیز در بر داشته باشند.
کارت های بدون پوشش، به دلیل داشتن الیاف چوب سطحی خشن تر از حالت های قبل دارند، و جاذب بهتری برای رطوبت و جوهر می باشند.
با توجه به توضیحات اجمالی فوق برای مشاوره ی بیشتر و سفارش می توانید با ما در تماس باشید.

منبع: تبلیغات و طراحی لوگو