پودر لباسشویی صدف موجب خشکی پوست می شود

ترکیبات شیمیایی در پودر لباسشویی صدف  ضد الکتریسیته یکی دیگر از مشخصات این نوع شوینده است که علاوه بر حفظ لطافت پارچه و پارچه از جذب گرد و غبار به داخل پارچه جلوگیری می کند.

این نوع شوینده ها با برچسب سفید روی بسته بندی شناخته می شوند. پودر شوینده مخصوص کودکان و نوزادان این نوع شوینده ها فاقد آنزیم و بو هستند و مخصوص پوست حساس کودکان و نوزادان طراحی شده اند. این شوینده ها ضمن محافظت از پوست نوزاد، قدرت پاک کنندگی خوبی دارند و حساسیت ایجاد نمی کنند، این محصولات با برچسب ‘برای نوزادان’ روی بسته بندی شناخته می شوند.

پودر شوینده برای لباس های سفید استفاده از این نوع شوینده برای لباس های سفید مهم است، از بین رفتن درخشندگی پارچه و نامشخص شدن از دلایل استفاده نامناسب از مواد شوینده برای لباس های سفید است.

 

نظافت خانگی ایمن توسط خواننده پشتیبانی می شود. همه بررسی ها مستقل هستند و هر محصولی که بررسی می شود توسط صاحب سایت خریداری می شود. برای کمک به تأمین مالی این مدل، برخی از پیوندهای موجود در سایت پیوندهای وابسته هستند. اگر تصمیم به خرید از یکی از این لینک ها داشته باشید، این سایت مقداری پورسانت دریافت می کند. بدون هیچ هزینه ای برای شما. این کمک می کند تا این مکان در حال اجرا بماند. بیشتر بدانید

امروزه مقدار زیادی مواد شوینده و گیج کننده در بازار وجود دارد و هدف از این پست بررسی تفاوت پودرهای لباسشویی و مایعات لباسشویی است.

آن ها از چه چیزی ساخته شده اند؟
به طور کلی، چند نوع پودر و مایع وجود دارد. مواد شوینده پودری و مایع و صابون های پودری و مایع وجود دارد. این تنها یک دسته بندی گسترده است زیرا بسیاری از شوینده های شستشو حاوی صابون و مواد شوینده هستند.

با این حال، تفاوت بین یک صابون و یک شوینده را می توان به صورت زیر تعریف کرد