نتایج بررسی تاثیر خرما شاهانی جهرم بر تعیین جنسیت جنین در دوران بارداری

خرما حاوی گروهی از ویتامین‌های ضروری برای بدن است که مهم‌ترین آنها ویتامین C است که قدرت سیستم ایمنی را افزایش می‌دهد، زیرا در برابر عفونت‌ها و آلرژی‌ها مقاومت می‌کند و در مقابل عفونت‌های ویروسی، باکتریایی و باکتریایی ایستادگی می‌کند.

همچنین خرما شاهانی جهرم منبع خوبی از پتاسیم است که نقش خود را در کاهش فشار خون ثابت کرده است و چون سرشار از کلسیم است، استخوان ها را تقویت می کند و از شکنندگی آن ها جلوگیری می کند.

خرما انرژی بدن را افزایش می دهد و توانایی آن را برای انجام کارآمد فعالیت های زندگی افزایش می دهد، زیرا سرشار از قندهای طبیعی مانند فروکتوز و ساکارز است و همچنین حاوی اسید پانتوتنیک است.

این محصول مغذی قوای جنسی را تقویت می کند، به خصوص اگر به صورت روزانه مصرف شود، پس از خیساندن آن در شیر بز و افزودن عسل و پودر هل به مخلوط.

خرما قادر است مشکلات گوارشی را درمان کند که در راس آنها یبوست است، زیرا سرشار از نیکوتین است.

برای سلامت زنان باردار مفید است، زایمان طبیعی را تسهیل می‌کند و درد ناشی از آن را کاهش می‌دهد، زیرا حاوی قابض رحم است که خونریزی پس از زایمان را کاهش می‌دهد.

فولیکول های مو را تقویت کرده و ریزش مو را کاهش می دهد و از بروز علائم پیری مانند چین و چروک جلوگیری نموده آن را به تاخیر می اندازد و بروز سکته مغزی را کاهش می دهد.

بی اشتهایی را درمان می کند، زیرا حاوی پتاسیم است، همچنین خرما یک ادرارآور طبیعی است و التهاب غشاهای مخاطی را درمان می کند.

مشکلات گوارشی و سیستم عصبی را درمان می کند، زیرا حاوی ویتامین B1 است.

با تقویت ماهیچه های رحم و همچنین تسهیل روند زایمان باعث تقویت سلامت زن باردار و جنین می شود.

همچنین جالب است بدانید که خرما می تواند آرتروز را درمان کند و خاصیت ارتجاعی پوست را بهبود می بخشد و به آن طراوت می بخشد و کبد را تمیز می کند.