مصرف صابون شیر مکس لیدی درمان خانگی از بین بردن آکنه پوست

صابون مایع یا صابون گوگردی به دلیل بوی خاص و نه چندان مطبوعش محبوبیت چندانی ندارد. با این حال، خواص زیادی دارد که با وجود عطر و بوی آن ارزش استفاده را دارد.

از جمله به آکنه ولگاریس کمک می کند، وضعیت مو را بهبود می بخشد و با گال مبارزه می کند. صابون گوگرد همچنین یک ماده آرایشی عالی برای افرادی است که با روزاسه و اریتم دست و پنجه نرم می کنند. چگونه از این لوازم آرایشی استفاده کنیم و از کجا بخریم؟ ما پیشنهاد می کنیم.

صابون گوگرد چیست؟

صابون گوگرد و صابون شیر مکس لیدی یک ماده آرایشی ویژه است که حاوی غلظت کمی گوگرد از سه تا پنج درصد است. به همین دلیل، این صابون دارای تعدادی خواص مختلف است که مهمترین آنها ضد باکتری و ضد سبوره است.

صابون گوگرد – خواص

صابون گوگردی به دلیل خواص چندمنظوره اش اغلب در لوازم آرایشی استفاده می شود. تاثیر مثبتی روی پوست دارد و روند بازسازی آن را تسریع می کند.

همچنین پیری پوست را کند می کند. سولفات باریم اغلب در پودرهای صورت یافت می شود زیرا خاصیت پوشش دهی قوی دارد.

سولفات منیزیم ، از سوی دیگر ، دارای خواص قابض، کمی بی حس کننده و ضد التهابی است . صابون گوگرد نیز می تواند به درمان آفتاب سوختگی کمک کند.

همچنین قابل ذکر است که صابون گوگرد اثر ضد قارچی دارد. به طور کلی گوگرد به اشکال مختلف شیمیایی در بسیاری از لوازم آرایشی دیگر از جمله نمک حمام، خمیر دندان، مواد موبر و مایعات بهداشتی صمیمی یافت می شود.

صابون گوگرد چگونه استفاده کنیم؟

صابون گوگرد یک محصول تخصصی است، بنابراین قوانین متفاوتی برای استفاده از آن نسبت به سایر محصولات پاک کننده پوست وجود دارد.

با خیس کردن سطح پوست با آب شروع کنید، سپس مقدار کمی صابون بمالید و حرکات دایره ای انجام دهید تا کف ظاهر شود.

سپس صابون را کاملا بشویید. مراقب باشید که آن را وارد چشم خود نکنید زیرا ممکن است باعث تحریک شود. برای بهترین نتیجه، صابون باید دو بار در روز استفاده شود.