مردی که با لوله پلی اتیلن غیر استاندارد سیستم خنک کننده برای منزلش ساخت

لوله پلی اتیلن نوعی لوله است که دوام و استحکام بیشتری نسبت به سایر مواد اولیه لوله دارد.

لوله پلی اتیلن که از ترکیب مواد اولیه با تراکم های مختلف تولید می شود دارای ساختاری مستحکم و مقاوم در برابر فشار بالا می باشد.

لوله پلی اتیلن غیر استاندارد در برابر فشارهای بالا قادر به دوام نیست و به راحتی می شکند.

از آنجایی که در برابر فشار بالا مقاومت ایجاد می کند، میزان حساسیت آن به تأثیر نیروهای خارجی بسیار کم است و لوله های تولید شده از فرآورده های نفتی عموماً در مناطق زیرساختی استفاده می شوند.

لوله پلی اتیلن که از دوام و فشار بالایی نسبت به انواع دیگر لوله ها برخوردار است، با افزایش چگالی مواد، ارزش مکانیکی آن را به همان اندازه افزایش می دهد.

بنابراین، پلی اتیلن که سرعت انبساط بالایی دارد، سهولت در مونتاژ را فراهم می کند و آنها تحت تأثیر هیچ نیروی خارجی نیستند و در برابر مواد شیمیایی مقاوم است.

لوله پلی اتیلن غیر استاندارد

رنگ لوله های پلی اتیلن آبی و مشکی می باشد و لوله های PE 100 طعم و بوی آب را تغییر نمی دهند.

لوله PE 100 به دلیل مقاومت و استحکام در بسیاری از زمینه ها مورد استفاده قرار می گیرد و تحت تأثیر حرکات زیرزمینی قرار نمی گیرد و به مواد شیمیایی حساس است.

در برابر اصطکاک و سایش مقاوم است. در صورت فشار زیاد احتمالی ترک نمی خورد و به دلیل قابلیت کشش آسان، راحتی در مونتاژ را فراهم می کند.

این لوله از نظر سلامتی بسیار ایمن می باشد، زیرا خطر آلودگی آب با هیچ ماده شیمیایی را ندارد.

از آنجایی که لوله های مورد استفاده برای انتقال آب های زیرزمینی خطر نشت مواد شیمیایی را به همراه ندارند، از نظر سلامت بسیار تضمین شده اند.

لوله های پلی اتیلن از نظر اندازه و خواص متفاوت هستند. هر شرکتی قصد دارد محصولات خود را با لیست قیمت خاص خود به دست خریداران برساند.