فرومنگنز متوسط کربن از خود گاز های سمی می پراکند

یک تولیدکننده بزرگ سنگ آهن و فرومنگنز متوسط کربن به CRU دستور داد تا گزارشی از بازار دقیق از بخش فرومنگنز تصفیه شده، شامل توصیه هایی برای حمایت از برنامه ریزی استراتژیک شرکت تهیه کند.

فرآورده های فرومنگنز در فولادسازی برای بهبود برخی ویژگی های فولاد حاصل مصرف می شوند. اکثر فرومنگنز به شکل High Carbon (HC) فروخته می شود که حاوی بین 2٪ تا 7.5٪ کربن است.

معمولاً در تولید محصولات فولادی کربنی تخت استفاده می شود. در مقابل، فرومنگنز تصفیه شده (یا کربن کم و متوسط) حاوی کمتر از 2% C است و یک افزودنی مهم در فولادهای کم کربن مورد استفاده در ورق خودرو و سایر محصولات فولادی با استحکام بالا است.

فرومنگنز

ارزش FeMn تصفیه شده این است که مزایای منگنز را بدون اثرات منفی افزایش محتوای کربن در فولاد فراهم می کند.

مشتری ما یک بازیگر معتبر در صنعت است و معادن و تاسیسات فرآوری شامل سنگ آهن و طیف وسیعی از فروآلیاژها را اداره می کند. این شرکت در حال بررسی برنامه استراتژیک خود بود و برای ارائه پیش‌بینی‌ها و مشاوره مستقل به مشاور CRU مراجعه کرد.

اهداف کلیدی این پروژه شناسایی اندازه و موقعیت بازارهای کلیدی و برجسته کردن فرصت‌ها و ریسک‌های بازار، بررسی پیامدهای این پیشرفت‌ها بر کسب‌وکار مشتری و توصیه در مورد موقعیت‌یابی شرکت برای به حداکثر رساندن فرصت‌ها و به حداقل رساندن ریسک‌ها بود.

ما چندین توصیه به مشتری خود ارائه کردیم که طیفی از موضوعات را پوشش می‌دهد، از جمله اولویت‌های مصرف‌کننده مربوط به منابع مختلف منگنز (کربن بالا، تصفیه‌شده، فلز منگنز الکترولیتی یا SiMn)، پیش‌بینی جریان‌های تجاری و الزامات واردات، بازارهای کلیدی و مکان‌یابی محصول.

ما همچنین مناطقی را که انتظار داریم در آینده فرصت‌هایی برای رشد داشته باشیم را برجسته کردیم که هم موقعیت مشتری و هم جایگاه رقابت را در نظر می‌گیرد.