عسل آویشن لار به گیاهان آپارتمانی بدهید تا زودتر رشد کنند

عسل آویشن لار مقوی و مسکن عمومی بدن درد است و کرم های معده را دفع می کند و توانایی تسکین درد سینه و کاهش التهاب بدن را نیز دارد زیرا حاوی تیمول است که با آنزیم هایی که باعث افزایش التهاب می شوند مبارزه می کند.

عسل آویشن با خاصیت ضد میکروبی خود با مبارزه با میکروب های روده سلامت دستگاه گوارش را افزایش می دهد و حامی قوی باکتری های مفید داخل روده است.

فواید عسل آویشن برای بدن

عسل آویشن فواید متعددی برای معده و قلب دارد و با افزایش مخاط روده و محافظت از مخاط معده در برابر فرسایش، یک مهارکننده کلی زخم معده است.

در مورد قلب، عسل آویشن فشار خون بالا را کاهش می دهد و کلسترول بد خون را کاهش می دهد، به این معنی که به کاهش علائم بیماری قلبی کمک می کند.

عسل آویشن لار

خواص ضد التهابی

خواص تسکین دهنده و ضد التهابی عسل آویشن از همان لحظه ای که اجازه می دهید بخارات تسکین دهنده آن سوراخ های بینی شما را پر کند، مشهود است.

طعمی متمایز، تند و کمی تلخ دارد و به دلیل غلظت بالای تیمول (فنل گیاهی مفید) در مبارزه با عفونت در سراسر بدن موثر است.

به عنوان مثال، اگر گلو درد دارید، هیچ چیز به اندازه یک فنجان چای آویشن و عسل ملایم و آرامبخش نیست.

اگر سرفه آزاردهنده و خارش قفسه سینه دارید چه؟

عسل آویشن یک راه موثر برای کنترل آن است زیرا قادر است با برخی از علائم تجمع مخاط و تنگی نفس مبارزه کند و احساس آرامش و آرامش را به شما منتقل کند.

بنابراین داشتن عسل آویشن بهترین راه برای آماده شدن برای شما یا خانواده تان است و ایده خوبی است.

عسل آویشن به دلیل انواع ترکیبات ضد حساسیت مانند کورستین که در آن وجود دارد، به عنوان یک سلاح در برابر آلرژی های فصلی استفاده می شود.

مشخص است که کورستین غشای سلولی “بازوفیل ها و ماست سل ها” را تثبیت می کند.