طراحی لایه باز کارت ویزیت دو طرفه مدرن

کارت ویزیت دو طرفه لایه باز را از کجا می توان تهیه کرد؟ در طراحی های مدرن چه تفاوتی بین لایه باز کارت های دو طرفه و تک رو وجود دارد؟ قیمت این نوع از کارت ها در قیاس با کارت ویزیت یک طرفه چگونه است؟
کارت ویزیت های دو طرفه در بسیاری از زمینه ها بسیار مناسب تر از کارت های تک رو هستند. در مشاغل و ارائه خدمات و محصولاتی که بحث وجود یک برند یا پیشروی به سوی برند شدن مطرح است، دو طرفه بودن کارت ویزیت یک الزام است زیرا یک سمت کارت ویزیت اختصاص به اطلاعات شما و سمت دیگر به صورت مخصوص اختصاص به برندسازی و حک کردن نمادتان در ذهن مشتری دارد.
تهیه لایه باز این طرح ها، به دلیل امکان تاثیرات و تغییرات آتی بر روی قسمت برند، یکی از اصول مهم و قابل توجهی است که نباید از آن غافل شوید. هرچه در یک کارت ویزیت دو رو روی تفاوت قسمت برند و اطلاعاتی بیشتر کار شود، کارت ویزیت به اصطلاح گرافیست ها مدرن تر است.
اما آیا باید هزینه ای اضافی تر از یک کارت ویزیت تک رو بابت طراحی این نوع پرداخت کنید؟ خیر! ما کارت های دو رو را دقیقا با همان قیمت های مناسب ویزیت های یک طرفه برای شما دیزاین می کنیم و تنها هزینه ناچیز اضافی که شما در این محصول پرداخت می کنید، هزینه ای است که چاپخانه از شما بابت دو طرفه چاپ کردن آنها خواهد گرفت.
مشاوران ما در گروه تبلیغات ایران آماده هستند تا به تماس های شما پاسخ داده و راه های حداقل کردن این هزینه را نیز به شما آموزش دهند.

منبع: تبلیغات و طراحی لوگو