سرامیک فاوانیا را در خانه با استفاده از نودل درست کنید

سرامیک فاوانیا

تعهد به ساخت و ساز پایدار برای صنعت کاشی و سرامیک به عنوان تولید کننده مصالح ساختمانی که به اخذ گواهینامه های زیست محیطی شخص ثالث کمک می کند، اهمیت ویژه ای دارد.

کاشی‌های سرامیکی به دلیل ماهیت خود می‌توانند به کسب اعتبارات LEED در موارد زیر کمک کنند: مواد و منابع: استفاده مجدد از ساختمان (اعتبار MR 1.2)، مدیریت زباله‌های ساختمانی و تخریب (اعتبارات MR 2.1 و 2.2)، محتوای بازیافتی و مواد منطقه ای.

از آنجایی که سرامیک ها مصالحی هستند که دارای طول عمر و طول عمر یکسانی با ساختمان هستند، می توانند با کمک به برآورده ساختن الزامات این اعتبار از نظر حفظ عناصر داخلی غیر سازه ای در ساختمان، به کسب 1 امتیاز با اعتبار MR 1.2 کمک کنند.

از یک ساختمان همچنین ذکر این نکته ضروری است که سرامیک ها به عنوان مواد بی اثر می توانند پس از عمر مفید ساختمان به عنوان ماده پرکننده استفاده شوند، به طوری که در صورت بازیافت ساختمان یا 50 یا 75 درصد زباله های ساختمانی و تخریب غیر خطرناک. مواد بازیافت می شوند، به ترتیب 1 یا 2 امتیاز LEED به دست می آید.

در مقوله مواد بازیافتی، لازم به ذکر است که الزامات LEED سازنده را ملزم به استفاده از مواد با محتوای بازیافتی می کند به طوری که مجموع محتوای بازیافتی پس از مصرف به علاوه نیمی از محتوای قبل از مصرف حداقل 10٪ را تشکیل می دهد. 1 امتیاز) یا 20٪ با توجه به هزینه، از ارزش کل مصالح پروژه.

ارزش محتوای بازیافتی محصول تولیدی با وزن تعیین می شود. سپس کسر بازیافتی محصول در هزینه محصول ضرب می شود تا محتوای بازیافتی مشخص شود.

به نظر ریکاردو مونتاناری از Casalgrande Padana SPA، بازیافت آب، گاز و مواد خام برای تولید کاشی برای تضمین سبز ماندن زمین بسیار مهم است. وی افزود: «همچنین رعایت همه مقررات اجتماعی و کار مهم است زیرا همه آنها به توسعه پایدار کمک می کنند.»