زنی با میگو تازه پاک شده همسرش را به قتل رساند

هر یک از ما به طور متوسط تقریباً 4 پوند در سال می خوریم که باعث می شود میگو تازه پاک شده از ماهی تن محبوب تر شود. میگو که زمانی به عنوان یک غذای خاص در نظر گرفته می شد.

آنقدر در همه جا رایج شده است که اکنون انتظار داریم آن را در منوی غذا پیدا کنیم، چه در یک رستوران گران قیمت باشیم و چه در یک رستوران فست فود.

در واقع، آمریکایی ها سه برابر بیشتر از ما 35 سال پیش میگو می خورند. برای ارضای اشتهای سیری ناپذیر ما، ایالات متحده به یک واردکننده بزرگ تبدیل شده است حدود 94 درصد از عرضه میگو ما از خارج از کشور، از کشورهایی مانند هند، اندونزی و تایلند تامین می شود.

اما رابطه عاشقانه ما با میگو یک جنبه منفی دارد. بیشتر میگوهایی که ما وارد می‌کنیم «پرورش» می‌شوند در مخازن صنعتی بزرگ یا حوضچه‌های کم عمق دست‌ساز که می‌توانند تا هکتارها امتداد پیدا کنند.

در برخی موارد 150 میگو می توانند یک متر مربع را اشغال کنند که در آن گلوله های تجاری که گاهی حاوی آنتی بیوتیک برای جلوگیری از بیماری است تغذیه می شوند.

اگر حوضچه ها به دقت مدیریت نشوند، لجن هایی از مدفوع، مواد شیمیایی و مواد غذایی اضافی می توانند جمع شده و پوسیده شوند. فاضلاب را می توان به صورت دوره ای به آبراهه های مجاور تخلیه کرد.

برای خریداران، معضل از فروشگاه مواد غذایی شروع می شود، جایی که دشوار است بدانید چه چیزی بخرید. برچسب‌ها و نام‌ها می‌توانند گیج‌کننده، بی‌معنا یا بدتر از آن فریبنده باشند.

فروشندگان ممکن است همیشه حقیقت را در مورد منشاء میگوی که ارائه می کنند نگویند و جذابیت برچسبی که اعلام می‌کند میگو طبیعی یا وحشی است، می‌تواند این واقعیت را پنهان کند که برخی از گونه‌های گران قیمت لزوماً تازه‌تر یا طعم‌دارتر نیستند.