روستایی در ایران که تا به حال لامپ شمعی کم مصرف ندیده اند

محصولات لامپ شمعی کم مصرف که به سمت نوک باریک می شوند و به جای لامپ کلاسیک ظاهر نور شمع دارند، برای ظاهری دلپذیر در سیستم های روشنایی باز ترجیح داده می شوند.

لامپ های شمعی که با سوکت های نازک و ضخیم طراحی شده اند، انرژی الکتریکی را به نور تبدیل می کنند و نور زیبایی را ارائه می دهند.

در محصولات لامپ شمعی که جایگزین های رشته ای و LED مانند لامپ های کلاسیک را ارائه می دهند، قسمت شیشه ای دارای شکل تخم مرغی، نور شمع و شعله مانند است.

نور تولید شده به دلیل شکل خاص خود به گونه ای متفاوت پخش می شود و در نتیجه ظاهری به گونه ای می شود که گویی شمعی در محیط می سوزد.

این لامپ های شمعی که با کنترل از راه دور نیز به کاربران ارائه می شود، علاوه بر اپلیکیشن، قابلیت تنظیم نور نیز دارند و این اجازه می دهد تا شدت نور در محیط با توجه به شرایط تنظیم شود.

لامپ شمعی کم مصرف

در طرح های کلاسیک، طرح های حباب شمعی شفاف و حباب شمعی کهربایی رنگ توجه زیادی را به خود جلب می کنند.

لامپ‌های شمعی که بیشتر در سیستم‌های بسته استفاده می‌شوند، نور زرد یا سفید را تولید می‌کنند که با توجه به رنگ و فرم دستگاه روشنایی و روشن/خاموش بودن آن، میزان نور متفاوتی دارد.

محصولات لامپ شمعی کهربایی که چندان جلب توجه نمی کنند و ظاهری نوستالژیک ایجاد می کنند، در هنگام خاموش شدن چراغ ها نیز تزئینی به نظر می رسند و شدت نور شمع بر حسب وات بیان می شود.

لامپ های شمعی کلاسیک تک رنگ اغلب در استفاده روزانه ترجیح داده می شوند، مدل های لامپ شمعی خمیده کم وات برای کسانی که می خواهند محیطی رمانتیک یا کم نور برای خواب ایجاد کنند، توصیه می شود.

برخی از طرح های لامپ شمعی هوشمند دارای بلندگوی یکپارچه هستند به این ترتیب بلوتوث به لطف اتصال th، امکان گوش دادن به موسیقی از طریق تلفن از طریق لامپ شمع وجود دارد.