دستگاه قند خون ایزی گلوکو شما را خطر کما رفتن نجات می دهد

به صورت تصاعدی در سال های اخیر قند مردم بالا رفته است و بر هیمن اسا س دستگاه قند خون ایزی گلوکو به کمک مردم آمده است.

نیاز به یافتن سیستم هایی است که کنترل آنها را بهبود می بخشد یا سیستم های موجود را بهبود می بخشد.

با اينكه سیستم های پایش مداوم گلوکز بیش از یک دهه است که در بازار وجود دارد، نه آنها تا این سالهای گذشته بیش از حد مورد توجه قرار گرفته بودند.

دیابت ملیتوس یک بیماری مزمن است که در سراسر جهان وجود داشته است. افراد بیشتری و سیستم های بهداشتی در سراسر جهان تحت تاثیر قرار می گیرند.

امروزه صحبت از میلیون ها و میلیون ها نفری است که به این بیماری مبتلا شده اند. طبق اعلام فدراسیون در سراسر جهان، این تعداد در 20 سال گذشته دو برابر شده است.

انجمن بین المللی دیابت (IDF) حداقل 415 میلیون نفر در سراسر جهان از آن رنج می برند. اگر عدد همچنان به طور تصاعدی افزایش یابد همانطور که تاکنون بوده است، تخمین زده می شود تا سال 2040، حدود 620 میلیون نفر به دیابت مبتلا خواهند شد.

دستگاه
یک بیماری مزمن یا بیماری غیرواگیر است. علل اصلی مرگ و میر در جهان بیماری های قلبی، سکته های قلبی، سرطان، بیماری های تنفسی و دیابت، مسئول 63 درصد مرگ و میرها است.

این بیماری ها کیفیت زندگی بیماران را محدود می کند و عامل مرگ و میر زودرس هستند و بر افزایش هزینه های بهداشتی تأثیر می گذارند.

قند خون بالا به عنوان مثال باعث افزایش فشار خون بالا می شود و باعث عوارض مغزی می شود و همچنین نارسایی قلبی ، زوال عقل ونارسایی کلیوی و همچنین خطر ابتلا به چاقی را افزایش می دهد.

کلمه دیابت از یونانی گرفته شده و به معنای “آنچه می گذرد” یا “دویدن” است. یونانی، جایی که به معنای «عسل» است.
که ادرار بیماران دیابتی طعم “شیرین” داشت.

دیابت ملیتوس (DM) را می توان به عنوان نوعی اختلال متابولیک تعریف کرد که در آن ارگانیسم عملکرد خود را از دست می دهد تا بتواند به درستی سطح گلوکز خون خود را تنظیم کند.