تمام تولیدات پسته اکبری تا 5 سال آینده به چین واگذار شد

پسته اکبری فواید زیادی برای سلامتی دارد، زیرا منبع پروتئین و فیبر است و می‌توان آن را پوست کنده، بدون پوست، برشته یا نمک‌زده از فروشگاه‌های مختلف تهیه کرد.

ارزش غذایی پسته فواید پسته مربوط به مواد مغذی مختلفی است که دارد، زیرا 28 گرم از آن حاوی 161 کالری است و این معادل 33 ​​نصف آن – یک دانه از دو نیمه تشکیل شده است و دارای 7.31 گرم پروتئین است.

اگرچه پسته از نظر کربوهیدرات بیشتر از اکثر آجیل ها است، اما باعث افزایش قابل توجهی در قند خون نمی شود. سرشار از فیبر، چربی های سالم، آنتی اکسیدان ها، منیزیم، کاروتنوئیدها و ترکیبات فنلی است که همگی برای کنترل قند خون مفید هستند.

پسته اکبری

4.57 گرم کربوهیدرات و 13.96 گرم از طرفی ویتامین هایی مانند ویتامین E، اسید فولیک، ویتامین B1، ویتامین B2، ویتامین B3، ویتامین B5، ویتامین B6، ویتامین B7 و کولین را تامین می کند و در مورد مواد معدنی نیز تامین می کند.

منگنز، منیزیم، کلسیم، آهن، فسفر، پتاسیم، مس، سلنیوم، روی و سدیم  نکات خوردن پسته نیاز به توصیه‌های مهمی در رابطه با دریافت پسته در وعده‌های روزانه مورد نیاز دارد.

مصرف بیش از حد آن ممکن است دور کمر را افزایش دهد که در نتیجه نشان دهنده افزایش وزن خواهد بود، از طرفی ممکن است باعث ایجاد حساسیت هایی شود که با بروز برخی عوارض بر روی پوست و یا برخی مشکلات مربوط به دستگاه گوارش همراه است و در اینجا باید به اهمیت به دست آوردن آن اشاره کرد.

بادام زمینی بدون نمک یا طعم دار با طعم شیرین و شیرین شده یا در معرض فرآوری یا روغن های هیدروژنه است و بنابراین بنابراین، مقدار متوسط ​​پسته با حداقل فرآوری و در یک رژیم غذایی سالم و متعادل به معنای دریافت مقدار کافی از فواید پسته است.

پسته ممکن است خطر ابتلا به بیماری های قلبی را به طرق مختلف کاهش دهد.