استفاده از سرامیک جهت نمای ساختمان در شهرهای کوچک جریمه نقدی خواهد داشت

سرامیک جهت نمای ساختمان اصلاح شده نیازی به نصب ندارند و پس از نصب هیچ گونه ترک و شکافی بین قسمت های سرامیک ایجاد نمی شود و همچنین از ورود هرگونه آلودگی جلوگیری می کند بنابراین از نظر بهداشتی بهتر است.

سطح مات

در پایان فرآیند تولید سرامیک، لایه ای از ترکیبات مایع حاوی شیشه بر روی سرامیک ها ریخته شده و به کوره منتقل می شود که به آن پوشش سرامیک می گویند.

در واقع پولیش سرامیک منافذ روی سطح سرامیک را پر می کند و می تواند از مات و نیمه براق تا براق متفاوت باشد و رنگ سرامیک مات مات است، فاقد درخشندگی است و نور را منعکس نمی کند، اما در عوض به راحتی آلودگی های سطح را آشکار نمی کند.

سطح براق

لعاب براق سرامیک ها همانطور که از نامش پیداست بسیار براق و شفاف است و نور را منعکس می کند که بازتاب نور در یک فضا را جذاب تر می کند و یکی دیگر از مزایای سرامیک های براق این است که تمیز کردن آنها راحت تر از سایر سطوح است، اما به راحتی می توانند هر گونه کثیفی را روی سطح سرامیک ها آشکار کنند.

سرامیک جهت نمای ساختمان

سطح نیمه براق

انواع دیگر سطوح سرامیک شامل لعاب نیمه براق است که در واقع رابطی بین لعاب براق و مات است که مانند سطح سرامیک مات نه براق و نه مات است.

انواع محصولات سرامیکی که به عنوان پوشش کف استفاده می شود، این علامت روی آنها قرار می گیرد.

البته سرامیک به طور کلی و چینی به طور خاص را می بینیم که برای کف و دیوار استفاده می شود، اما نمی توان نادیده گرفت که میزان اصطکاک سرامیک های نصب شده روی زمین بسیار بیشتر از سرامیک های نصب شده روی دیوار است، بنابراین این دو گروه برای تولید سرامیک و سرامیک متفاوت در نظر گرفته می شوند، زیرا سرامیک های کف ضخیم تر و محکم تر هستند.