از کارتریج خودنویس پایلوت در صنعت خودروسازی استفاده می شود

ظرف قلم خالی با نوک ریز 0.4 میلی متری که برای ساخت خودکار با رنگ جوهر مورد علاقه شما استفاده می شود. عامل اصلی رگ خودکار کارتریج خودنویس پایلوت است.

5 قلم کاراپو (قلم خالی) گنجانده شده است. برچسب‌های دایره‌ای برای استفاده از رنگ‌های خودکار ارائه شده است. با جوهری که ایجاد کرده‌اید، برچسب رنگی بزنید و برای شناسایی آسان هنگام ذخیره، روی درپوش قلم بچسبانید.
یک انتهای مخزن جوهر را در ظرف جوهر قرار دهید. مخزن جوهر را داخل بدنه قرار دهید.

دوشاخه انتهایی را داخل بدنه قرار دهید. به آرامی دوشاخه انتهایی قلم را به سمت بالا فشار دهید.
از آنجایی که این محصول یک نوع یکبار مصرف است، می توانید آزادانه از جوهر لذت ببرید. جمع و جورتر از یک درد فواره، این خودکار را می توان به راحتی با دفترچه یادداشت یا ژورنال حمل کرد.

نوک 0.4 میلی متری برای نوشتن نامه ها یا یادداشت هایی با اندازه کوچکتر مناسب است. ایده آل برای مجلات، نامه ها، تصاویر، doodling، طراحی، سبک های مختلف حروف، و بیشتر.

یک رنگ سفارشی به دوست یا یکی از اعضای خانواده خود بدهید.


لطفاً از جوهری که قبلاً با استفاده از کیت توسط ساخته‌اید، استفاده کنید. به دلیل ماهیت مواد، رنگ های جوهر ایجاد شده و رنگ های منتشر شده از قلم ممکن است کمی متفاوت باشد.

اگر از جوهر دیگری به غیر از جوهرهای ایجاد شده با  استفاده می کنید، این احتمال وجود دارد که جوهر به آرامی در نوک قلم جریان نداشته باشد و در نتیجه مسدود شود یا آسیب های دیگری ایجاد شود.
این یک مداد خودنویس است (به صورت خودکار نیز موجود است) که مانند الکسا کار می کند و وقتی می گویید “مداد بنویس” کار می کند و هر چه دوست دارید می نویسد.

وقتی بگویید “مداد توقف” تمام می شود. برای افرادی که دست ندارند، دست‌های دردناک، بدنویسی می‌کنند یا کارهای زیادی انجام نمی‌دهند بسیار عالی است.